- Het is nu wo jun 19, 2013 8:52 • Alle tijden zijn GMT + 1 uur
Hallo
Moderator: mlcoolj
56 berichten
• Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hallo
RoelVB schreef:Hele mooie wagen!
Kan je mij vertellen hoe het komt dat je forumnaam op je kenteken staat?
(weet van Belgische platen enkel dat ze persoonsgebonden zijn en niet bij een voertuig horen zoals in Nederland)
Misschien dat nickname verwijst naar de auto
, je kan ook de combinatie kopen naar wens (indien beschikbaar en niet beledigend )- Lexus is300
- LS

- Type auto: lexus is 300
Lexus is300 schreef:RoelVB schreef:Hele mooie wagen!
Kan je mij vertellen hoe het komt dat je forumnaam op je kenteken staat?
(weet van Belgische platen enkel dat ze persoonsgebonden zijn en niet bij een voertuig horen zoals in Nederland)
Misschien dat nickname verwijst naar de auto, je kan ook de combinatie kopen naar wens (indien beschikbaar en niet beledigend )
Ik heb deze gepersonaliseerde plaat vorig jaar aangevraagd (gekocht dus) en op mijn Toyota MR gezet, deze plaat gebruik ik nu op de ISf.
In Belgïe begint een persoonlijke plaat altijd met een 9, ik heb daar gebruik van gemaakt om de postcode van mijn geboorte-en woonplaats te vormen, 9700 dus, gevolgd door mijn initialen JDB.
-

JDB - LS

- Type auto: IS f
Alor schreef:Natte droom... Meer kan ik er niet over zeggen.
De ISf is idd een ..... droom, een beest van een auto waar je toch dagelijks kan mee rijden.
Je kan rustig cruisen in alle stilte, maar boven de 3600 tr/min wordt het beest wakker, niet normaal, het is alsof alle andere auto's blijven stilstaan . . .
Alles zit er op en eraan, gewoon super.
Al moet ik wel zeggen, dat hij heel hard op de baan ligt, zeker met onze erbarmelijke Belgische wegen !
-

JDB - LS

Indrukwekkende collectie heb je! Ben nog het meest onder de indruk van die Celica. Zo eentje zou ik ooit ook nog wel eens willen opknappen als ik het geld en de plaats had...
- Metalfreak
- RX

- Type auto: Lexus IS200 Sport
mlcoolj schreef:euh alan... hij zegt dat het stug is hoor
Daarom!
Een Tein CS coilover is in de middenstand ietjes pietjes softer dan OEM ISF suspension. Dus je kan hem lekker zachter en harder maken dan OEM. Zachte stand voor de wegen in belgie..
en harde stand voor het circuit!-

Alan - Administrator

- Type auto: IS250
Alan schreef:mlcoolj schreef:euh alan... hij zegt dat het stug is hoor
Daarom!
Een Tein CS coilover is in de middenstand ietjes pietjes softer dan OEM ISF suspension. Dus je kan hem lekker zachter en harder maken dan OEM. Zachte stand voor de wegen in belgie..en harde stand voor het circuit!
Dat zou idd ideaal zijn, maar met een regelbare ophanging mag je in Belgïe niet op de baan
Een dagje circuit rijden komt nog, eerst de auto een beetje gewoon worden

-

JDB - LS

JDB schreef:Alan schreef:mlcoolj schreef:euh alan... hij zegt dat het stug is hoor
Daarom!
Een Tein CS coilover is in de middenstand ietjes pietjes softer dan OEM ISF suspension. Dus je kan hem lekker zachter en harder maken dan OEM. Zachte stand voor de wegen in belgie..en harde stand voor het circuit!
Dat zou idd ideaal zijn, maar met een regelbare ophanging mag je in Belgïe niet op de baan![]()
Een dagje circuit rijden komt nog, eerst de auto een beetje gewoon worden
Oh dus je mag niet zomaar een schroefset onder de auto zetten in belgie?
-

Alan - Administrator

- Type auto: IS250
Volgens mij mag je in nederland ook niet zomaar iets onder een auto zetten. Aangezien het ook niet erin zat tijdens de type goedkeuring.
Alleen wordt er in NL niet erg op gelet.
@JDB: die rally wordt elk jaar gereden, die Breda meeting niet, dat is een one-of.
Alleen wordt er in NL niet erg op gelet.
@JDB: die rally wordt elk jaar gereden, die Breda meeting niet, dat is een one-of.

-

micdee - LF-A

- Type auto: Chevy Spark Bifuel
56 berichten
• Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Keer terug naar Even voorstellen